http://joomlarulit.com

Головна

Logo Position

Місто

Новини

Склад ради

Документи

Жителям

Галерея

Відділ надання адміністративних послуг

Пошук по сайту

(04561) 5-11-73

Адреса

09701, Київська обл., м. Богуслав, вул. Шевченка, 40

Телефон

(04561) 5-19-47

Електронна адреса

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розклад роботи

Пн-Чт 8-00 – 17-00, Пт 8-00 – 16-00

перерва з 12-00 до 13-00

Дні прийому громадян

Вт, Ср 9-00  - 16-00

Пт 9-00 – 15-00

перерва з 12-00 до 13-00

Начальник   відділу

Сахно Оксана Петрівна

Дні прийому керівника

Щосереди 3 9-00 до 12-00

Функції структурного підрозділу згідно положення:

  • Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
  • Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
  • Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
  • Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  • Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  • Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.
  • Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
  • Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.

Основні принципи роботи відділу:

  • Орієнтація на суб'єкта звернення.
  • Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.
  • Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
  • Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.
  • Оперативність у вирішенні питань.
  • Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

 

Скачать шаблон Joomla с JooMix.org
logo