http://joomlarulit.com

Головна

Logo Position

Місто

Новини

Склад ради

Документи

Жителям

Галерея

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю

Пошук по сайту

(04561) 5-11-73

Адреса

09701, Київська обл., м. Богуслав, вул. Шевченка, 40

Телефон

(04561)  5-17-46

Електронна адреса

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Розклад роботи

Пн-Чт 8-00 – 17-00, Пт 8-00 – 16-00

перерва з 12-00 до 13-00

Дні прийому громадян

Ср 9-00  - 16-00

Пт 9-00 – 12-00

перерва з 12-00 до 13-00

Начальник   відділу

Харченко Олексій Олександрович

Провідний спеціаліст-інспектор

Пшевлоцький Петро Юлійович

Спеціаліст-інспектор 1 категорії

Ткаченко Ігор Петрович

Дні прийому керівника

 

 

Основні завдання та функції відділу

  • Основним завданням відділу держархбудконтролю є здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.
  • Отримує документи, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт. Скасовує право на виконання підготовчих та будівельних робіт.
  • Приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти (реєструє декларації про готовність об’єкта до експлуатації та повертає такі декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків). Скасовує реєстрацію декларацій про готовність об’єкта до експлуатації.
  • Подає Держархбудінспекції інформацію, необхідну для внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання та скасування зазначених документів.
  • Здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації щодо об’єктів, розташованих у межах міста Вугледара.
  • Здійснює контроль за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю.
  • Розглядає відповідно до закону справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил під час будівництва, порушенням законодавства під час планування та забудови територій, невиконання законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю.
  • Розглядає відповідно до закону справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності із прийняттям відповідних рішень.

 

 

Послуги, які надаються відділом

Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт

Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт

Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації

Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації

Інформаційна картка адміністративної послуги

з реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації

 

Відділ державного архітектурно – будівельного контролю Богуславської міської ради

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення:

Відділ державного архітектурно – будівельного контролю Богуславської міської ради

1.

Місцезнаходження:

 

09701, Київська обл., м. Богуслав, вул. Шевченка, 40

2.

Інформація щодо режиму роботи

відділу надання адміністративної послуги

Понеділок – четвер  - 08.00 – 17.00

П’ятниця з 08.00 – 16.00

Прийомні громадян:

Середа, п’ятниця  – 9.00 – 16.00

3.

Телефон для довідок

Відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Богуславської міської ради,

веб-сайт Богуславської міської ради

Тел. (04561) 5-17-46

 

 

 

 

 http:// boguslavmrada.gov.ua

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 стаття 39 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» 

5.

Акти Кабінету Міністрів
України,

Постанови Кабінету Міністрів
України

Пункт 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06. 2017 р. № 409 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011р. №4)

Постанова КМУ від 13 квітня 2011 р. №466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт»

Постанова КМУ від 23 травня 2011 р. N 553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю»

Умови отримання адміністративної послуги

6.

Підстава для одержання
адміністративної послуги

  1. Повідомлення про початок виконання підготовчих або будівельних робіт (за класом наслідків (СС1), дозвіл на викрнання будівельних робіт (СС2))

  2. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, сертифікат (СС2)

7.

Вичерпний перелік документів,
необхідних для отримання
адміністративної послуги, а також вимоги до них

Один примірники декларації:

щодо об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта за формою встановленого зразка;

щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), за формою встановленого зразка;

щодо самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою встановленого зразка

 

8.

Порядок та спосіб подання
документів, необхідних для
отримання адміністративної
послуги

Через центр надання адміністративних послуг.

Заповнюється і подається особисто замовником (його уповноваженою особою), або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення

9.

Платність (безоплатність)
надання адміністративної
послуги

Безоплатно

У разі платності:

9.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Сертифікат відповідності закінченого будівництвом об’єкта

9.2

Розмір та порядок внесення
плати (адміністративного збору)
за платну адміністративну
послугу

 8 105,20 гр.

9.3

Розрахунковий рахунок для
внесення плати

 

10.

Строк надання адміністративної
послуги

Десять робочих днів з дня надходження декларації

11.

Перелік підстав для відмови в
наданні адміністративної
послуги

Подання чи оформлення декларації про готовність об’єкта до експлуатації з порушенням установлених вимог

12.

Результат надання
адміністративної послуги

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації  та внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

13.

Способи отримання відповіді
(результату)

Інформація щодо зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації розміщується на офіційному сайті Держбудінспекції у розділі «Реєстр дозвільних документів» в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

14.

Примітка

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

з реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Богуславської міської ради

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Реєстрація документів, отриманих через центр надання адміністративних послуг

Спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Богуславської міської ради

Один робочий день

2.

Розгляд декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю  Богуславської міської ради

Сім робочих днів

3.

Реєстрація декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю  Богуславської міської ради

Два робочих дні

 

Загальна кількість днів надання адміністративної послуги

10 робочих днів

 

Загальна кількість днів передбачена законодавством

10 робочих днів

Технологічна картка адміністративної послуги

із внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Богуславської міської

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Реєстрація документів, отриманих через центр надання адміністративних послуг

Спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ ДАБК  Богуславської міської ради

Один робочий день з дня надходження документів

2.

Розгляд декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ ДАБК  Богуславської міської ради

Сім робочих дня

3.

Виключення з єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі – єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації.  

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ ДАБК  Богуславської міської ради

Один робочий день

4.

Реєстрація декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Богуславської міської ради

Відділ ДАБК  Богуславської міської ради

Один робочих дня

 

Загальна кількість днів надання адміністративної послуги

10 робочих днів

 

Загальна кількість днів передбачена законодавством

10 робочих днів

 

 

Нормативно-законодавча база, яка використовується у роботі:      

logo